__gamezilla@

اگه دنبال آموزش بازی های مختلف به زبون ساده و روان هستی، اگه دنبال خرید اکانت بازی هایی مثل کلش آف کلنز هستی، اگه دوت داری ویدیو های جذاب و باحال ببینی... مظالب من رو از دست نده!

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رکورد های گینس بازی ماینکرفت!

شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۰۱:۴۳ ب.ظ

رکورد های گینس بازی ماینکرفت!

پرفروش‌ترین بازی مستقل:

بدون در نظر گرفتن نسخه‌های کنسولی که توسط ناشرهای بزرگ عرضه شده، Minecraft روی مک و ویندوز بیشتر از ۱۶ میلیون نسخه فروخته است.

 

طولانی‌ترین مسافرت در Minecraft:

کِرت جی. مک برای جمع‌آوری پول در یک خیریه، یک میلیون و پانصدهزار کیلومتر در بازی سفر کرد.

 

بیشترین تعداد بازیکن همزمان در یک دنیای Minecraft:

در یکی از سرورهای اختصاصی بازی که توسط یکی از شبکه‌ی یوتیوبی به نام Yogscast پشتیبانی می‌شد، ۲۶۲۲ نفر به صورت هم زمان بازی کردند.

 

بزرگ‌ترین مکان واقعی ساخته شده در Minecraft:

یکی از شرکت‌های انگلیسی که نقشه‌‌های تخصصی تهیه و تولید می‌کند، نقشه‌ای از بریتانیا و جزایر آن را به وسیله‌ی ۲۲ میلیون بلاک ساخت که تمام ۲۲۲هزار کیلومتر مربع منطقه‌ی بریتانیا را شامل می‌شد. هر بلاک نشان‌دهنده‌ی ۵۰ متر مربع بود.

 

بیشترین تعداد آدم‌ برفی ساخته شده در یک دقیقه:

گیمری به نام ناچتیگال واز توانست ۷۰ عدد آدم‌برفی را در یک دقیقه بسازد.

 

بیشترین تعداد دانلود یک پروژه‌ی Minecraft:

حالتی از بازی به نام The Dropper که در آن شخصیت بازی همواره در حال سقوط است و گیمر باید از برخورد با اشیا خودداری کند، بیش از یک میلیون و صدهزار بار دانلود شده است.

 

اولین کشور مدل شده در سایز واقعی در یک بازی ویدویی:

سال گذشته، مرکز داده‌نگاری دانمارک، نسخه‌ی مدل شده‌ی این کشور را در Minecraft را منتشر کرد. ۴۳,۰۰۰ کیلومتر مربع، شامل تمام ساختمان‌ها و اجزای کشور که با چهار میلیارد بلاک ساخته شده بود.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی